Cari Blog Ini

Jika Anda Memerlukan Resit Pengecualian Cukai Untuk Setiap Sumbangan Anda Ke MAAHAD AZ ZEIN AL MAKKI (PUSAT PENJAGAAN ANAK-ANAK YATIM TAHFIZ) Terus Berhubung Dengan Ustaz Shahari - 013 339 3112

Khamis, 5 Jun 2014

WAJAH-WAJAH MEREKA YANG BERBAKTI KEPADAKU DALAM DUNIA PENULISAN

Che Tuan Ana Balqis-  Seorang Novelis.  Orang yang telah mencantikkan karya AKU TURUT BAHAGIA sehingga nampak hidup dan dekat dengan pembaca.  Terima kasih sifu.  Jasa sifu tak pernahku lupa.



       Monalita Mansor-  Seorang Penulis, Novelis dan juga mengajar membina BLOG DAN MENULIS  secara online.  Telah mengajar saya membina blog dan mencantikkan lagi blog ini.  Terima kasih Cikgu.     



Sifu Azmah Nordin, seorang penulis yang pernah memenangi Sea Award.  Tidak pernah menyangka akan berguru dengan beliau.  Sentuhan beliau membuatkan aku boleh menulis karya berat.  Tunjukajar sifu akanku kenang sehingga ke syurga.  Terima kasih Sifu.

2 ulasan:

  1. Kita perlukan mentor untuk belajar..wah..penulisan yg bgs...
    jemput singgah pulak blog mengait saya, saya juga menawrkan perkhidmatan kereta sewa, menjual produk sempena raya, seperti kuih raya. Berminat nak masak sendiri nasi arab di rumah, boleh dapatkan pes nasi arab di http://dalilayusof.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Mengenang itu sudah sangat membahagiakan. Alhamdulillah Mah. Meski yang baik itu hak Dia tetapi kita mintalah agar diberkati kebaikan itu. Amin.

    BalasPadam