Cari Blog Ini

Jika Anda Memerlukan Resit Pengecualian Cukai Untuk Setiap Sumbangan Anda Ke MAAHAD AZ ZEIN AL MAKKI (PUSAT PENJAGAAN ANAK-ANAK YATIM TAHFIZ) Terus Berhubung Dengan Ustaz Shahari - 013 339 3112

Khamis, 29 Oktober 2015

ULASAN SAHAJA AKU JATUH CINTA - BONDA NOR.

ULASAN SAHAJA AKU JATUH CINTA - BONDA NOR.

Mengenali penulis ini melalui FB, menjengah wallnya membuat hati teringin sangat baca karya-karyanya. Satu persatu karyanya saya miliki. Ini adalah hadiah daripada penulis. Dan, saya sangat hargai.
Kisah pasangan yang telah melahirkan arwah Ahmad Ammar ke dunia ini. Pemuda yang berjihad ke jalan ALLAH dengan caranya tersendiri. Untuk mengenali insan hebat ini tentulah bermula daripada orang yang telah menyebabkannya lahir ke dunia ini.
Penulis menulis kisah cinta pasangan suami isteri Puan Nur azlina dan En. Ahmad Azam, tapi menggunakan nama yang berlainan. Sebuah hubungan yang mengikut syariat. Karya yang penuh ilmu, penuh pedoman dan pengajaran.
Benih yang baik akan melahirkan pokok yang baik. Begitulah pasangan ini. Semangat juang mereka dalam menyampaikan syariat Islam telah membuah di hati anak lelaki mereka, satu-satunya anak lelaki mereka.
Buku yang saya saran dan cadangkan untuk teman-teman miliki. Pasti tidak mengecewakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan