Cari Blog Ini

Jika Anda Memerlukan Resit Pengecualian Cukai Untuk Setiap Sumbangan Anda Ke MAAHAD AZ ZEIN AL MAKKI (PUSAT PENJAGAAN ANAK-ANAK YATIM TAHFIZ) Terus Berhubung Dengan Ustaz Shahari - 013 339 3112

Selasa, 17 April 2018

KARYA BAHARU


Saya hampir putus asa. Idea ke laut. Tidak faham apa maksud sajak Allahyarham Usman Awang ini. Puas google untuk cari makna, apa ceritanya? Terasa ingin tarik diri. Berminggu-minggu berfikir. Akhirnya, saya tulis juga, bertawakal sahaja. Ada rezeki, adalah.

Allahu! Sesungguhnya rezeki saya masih ada dalam dunia penulisan yang semakin mencabar ini.

Terima kasih saya ucapkan kepada Yayasan Sasterawan Negara Dato Usman Awang, para penilaia yang amat saya hormati, dan urusetia yang telah memilih cerpen saya.

Tahniah buat semua penulis yang telah terpilih. Tahniah kepada Siti Rozilah Novelis juga.

#yayasanusmanawang
#sajak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan